Jezte tuky a zhubněte recepty

Vánoční výzva

Vánoční výzva

AHOJ VŠICHNI,. počet fanoušků na facebooku a počet hubnoucích stále roste, to je také báječné. Navíc většina z vás skvěle odlehčuje planetu a snižuje přebytečná kila
Jídelníček sportovce bez cenzury, Martin Mester IFBB Physique PRO

Jídelníček sportovce bez cenzury, Martin Mester IFBB Physique PRO

Seminář trval téměř dvě hodiny a měl jsem možnost po semináři si popovídat s Martinem i osobně. A i když Martin nedrží Paleo styl, který na blogu propaguji (tak jeho rady jsou vhodné i pro Paleo a všechny, kdo chtějí změnit postavu) a rozhodl jsem se, že vám přinesu takový malý souhrn jeho rad o výživě a dietě, které na semináři padly, navíc se mi podařilo získat i jeho aktuální jídelníček
Můj fitness a detox plán

Můj fitness a detox plán

Jak jsem si už plánovala začátkem ledna, do léta se chci zbavit špeků na břiše, ale hlavně dát svoje tělo do kondice a cítit se fyzicky lépe
Reverzní dieta - zpátky na vrchol

Reverzní dieta - zpátky na vrchol

Reverzní dietou tedy postupně přidáváte živiny (sacharidy, tuky), aby se váš metabolismus stíhal adaptovat, vy nenabrali zbytečný tuk a ideálně se (ale s nižším procentem tuku) dostali na ta čísla/či dokonce vyšší jak dříve
Vy se ptáte-já odpovídám II.  1.část

Vy se ptáte-já odpovídám II. 1.část

KDYŽ NETRÉNUJETE, JEZTE MÉNĚ SACHARIDŮ - vysvětleni na linku níže, co si o tom myslíš. Ahoj Verčo, takézajímá Tvůj jídelníček - bílkoviny/sacharidy/tuky a jak dlouho trvají jednotlivé fáze
Ovládněte svůj metabolismus

Ovládněte svůj metabolismus

odstranění nekvalitních potravin (ztužené tuky, umělá sladidla, glutamáty apod. Do mé sbírky kuchařek přibyla další kniha, a proto jsem se rozhodla napsat Vám o ní malou recenzi
* 10 fitness mýtů podle Emily Skye

* 10 fitness mýtů podle Emily Skye

Zdravé tuky (olivový olej, avokádu, oříšky. Zdravím vás všechny při dnešním ránu. Emily je australská trenérka, která prostřednictvím sociálních sítí radí spousta lidem ohledně zdraví, cvičení a fitness, jako spousta dalších trenérů a trenérek
Výživové styly

Výživové styly

Mějte se krásně a jezte jak Vám to nejvíce vyhovuje, bez ohledu na aktuální trend. Na přednášce o moderní konferenci, kterou pořádal Fitness institut, nám zase Vlado Zlatoš povídal, že je dobré učit tělo pracovat na tuky a sacharidy nepřijímat vůbec nebo třeba jen na večer
POTRAVINY PO KTERÝCH ZHUBNEME

POTRAVINY PO KTERÝCH ZHUBNEME

Rýže je bohatá na škrob, obsahuje menší množství bílkovin a je chudá na tuky. Když toužíme být zdraví a štíhlí, snažíme se nakupovat vhodnější potraviny
Na vaše přání 3#: Co jíst po cvičení?

Na vaše přání 3#: Co jíst po cvičení?

potréninkové jídlo by nemělo obsahovat tuky - ty zpomalují vstřebávání důležitých živin.   Řekl bych, že to je záležitost, ve které máme někteří stále dost nejasností a nevíme, co je vlastně správně